Laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle Keizer - WaarBenJij.nu Laatste week voor vertrek - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Michelle Keizer - WaarBenJij.nu

Laatste week voor vertrek

Door: Michelle Keizer

Blijf op de hoogte en volg Michelle

03 Januari 2014 | Nederland, Nederland

In deze buitenlandstage gaan we ook met de hele groep skiën, omdat ik nog nooit op ski's heb gestaan heb ik bij Ski-Fun in Amersfoort een aantal lessen gevolgd, zodat ik niet als enige van het baby-heuveltje afga :) Maandag was de laatste ski-les en ik kan nu parallel skiën. :)

Dinsdag heb ik m'n koffer ingepakt en kwam erachter dat 'k overgewicht had. Je mag 23 kg in de koffer meenemen en 8 kg in de handbagage. In m'n koffer had ik 30 kg en handbagage 10 kg. Op de website van Finn-air staat dat je voor overgewicht 40 euro moet bijbetalen, of een tweede koffer kan kopen voor 25 euro. Die keuze was makkelijk gemaakt en woensdag heb ik m'n bagage over 2 koffers verdeeld.

Donderdag heb ik alvast online ingecheckt, en vrijdag was het zover!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 01 Dec. 2013
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 13091

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 12 April 2014

Finland

Landen bezocht: