Tweede schooldag incl. presentatie - Reisverslag uit Turku, Finland van Michelle Keizer - WaarBenJij.nu Tweede schooldag incl. presentatie - Reisverslag uit Turku, Finland van Michelle Keizer - WaarBenJij.nu

Tweede schooldag incl. presentatie

Door: Michelle Keizer

Blijf op de hoogte en volg Michelle

10 Januari 2014 | Finland, Turku

Donderdag avond was de `welcome party for exchange students` in nachtclub Bors. (Turku centrum). Ik ben hier met de twee meiden uit Letland heen gegaan. Rond half 1 ben ik naar de bus gelopen en kwam Anne-Sofie (Belgisch meisje) tegen in de bus en we zijn samen teruggereden naar Retrodorm.

Vrijdagochtend ging de wekker op tijd af, want vandaag is het zover, onze presentatie over Nederland in het Engels. Eerst kregen we een presentatie van 2 Finse studenten over Turku en daarna een presentatie over Finland. Na deze presentaties was het de beurt aan de "Dutch" students :) Eerst hebben Eileen en Sofie een presentatie gegeven en daarna Fabian en ik. Ik vond de presentatie erg goed gaan, normaal gaan presentaties bij mij nooit zo goed, en ik was best zenuwachtig ook omdat de presentatie in het Engels was, maar het ging hartstikke goed.

Na de presentaties konden de Finse studenten gaan en kregen wij van een docente een Fins welkomspakketje met zelfgebreide sokken, Finse chocola, Xylitol Salmiakki en een skeletpoppetje, Hierna konden we Jarno Huhtanen (onze Finse begeleider) alles vragen over het programma, de clinical placements en Jarno heeft zelf ook nog veel uitgelegd. Volgende week is de eerste clinical placement op de eerste hulp radiologie. Ik ben heel benieuwd!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 01 Dec. 2013
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 13074

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 12 April 2014

Finland

Landen bezocht: