3-1-2014 - Reisverslag uit Turku, Finland van Michelle Keizer - WaarBenJij.nu 3-1-2014 - Reisverslag uit Turku, Finland van Michelle Keizer - WaarBenJij.nu

3-1-2014

Door: Michelle Keizer

Blijf op de hoogte en volg Michelle

03 Januari 2014 | Finland, Turku

Vrijdagochtend ging de wekker om 7:00 uur, aangekleed, rondje met het hondje gelopen, broodje gegeten en om 8:30 reden we richting Schiphol. Rond 9:45 kwamen we aan en ik kon inchecken bij balie 18. Daar zijn m'n koffers gewogen en zijn m'n boardingpassen (één voor Schiphol -> Helsinki en één van Helsinki -> Turku). Ook heb ik meteen gevraagd of ik zelf de koffers opnieuw moest inchecken of dat dat automatisch ging, dit ging automatisch.

Na het inchecken heb ik nog even met m'n ouders wat gedronken en toen was het zover, de douane, laptop uit de tas, camera uit de tas, riem, sierraden, schoenen.............. Na de douane ben ik meteen doorgelopen naar Gate B15, want het was al tijd om te "boarden". 11:40 steeg het vliegtuig op en daar gaan we! op naar Finland! :)

Om 15:00 uur kwam ik aan op Helsinki Airport. In Finland is het een uur later als in Nederland. Omdat de vlucht richting Turku pas om 16:15 de lucht in ging, ben ik nog even in de winkeltjes gaan kijken en het is waar wat ze zeggen, het is allemaal HARTSTIKKE duur :) Ik wilde een mascara meenemen, maar die kostte 25 euro, dus die heb ik toch maar laten liggen. Wel kon ik een rendierhuid meenemen voor 149 euro, toch ook maar niet gedaan. N

  • 04 Januari 2014 - 09:53

    Marja Koomen:

    Hoi Michelle, fijn dat alles goed is gegaan! Alleen jammer dat alles zo duur is.......
    Succes met alles en ga maar lekker genieten van al het moois en alle indrukken!

    Xxx Marja

  • 04 Januari 2014 - 10:59

    Tante Jo:

    Hoi lekkertje,
    wat is dit leuk: zo´n weblog! kunnen we je helemaal volgen. je hebt alweer een soort wereldreis achter de rug inmiddels he?
    wat ik niet begrijp is waarom je toen je aangekomen was eerst naar ikea en de supermarkt moest gaan. de supermarkt, ja, daar kan ik me nog iets bij voorstellen, maar ikea?
    en hoe woon je? is het een appartementengebouw of wat?
    en je hebt al kennisgemaakt met andere mensen heb ik begrepen. wie zijn dat, nog meer mensen uit nederland of mensen van daar? en je hebt zitten kaarten!!!!!!!!!!! wat heb je gedaan jokeren ofzo, is dat internationaal?
    vertel eens hoe je programma er uit ziet. heb je dit weekeinde vrij en wat ga je doen? en wanneer beginnen de lessen? en hoe kom je daar? of begin je in een ziekenhuis?
    allemaal vragen he.
    het is te hopen dat je dit weekeinde nog vrij bent en dat iemand je op sleeptouw neemt. maar ik ben wel benieuwd hoe je je verplaatst.
    nou poppedijntje, pas alsjeblieft goed op jezelf, ga inderdaad maar niet in je uppie het bos in...veel te koud lijkt mij en hetzelfde natuurlijk voor alle kroegen.........veel te duur lijkt mij, maar je kan natuurlijk een heleboel plezier maken/hebben met andere mensen en anders heb je nog altijd 100.000 vrienden op FB.
    dikke knuffels van ons en tot de volgende keer maar weer, nou daaaaaaaaaag XXXXXXXXXXX.

  • 04 Januari 2014 - 12:51

    Astrid:

    Heerlijk kunnen we je tenminste volgen hoe het met je gaat.heel veel plezier. Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Michelle

Actief sinds 01 Dec. 2013
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 13080

Voorgaande reizen:

03 Januari 2014 - 12 April 2014

Finland

Landen bezocht: